streda 27. augusta 2014

Som späť v blogovom svete :)

Ahojteee :)

Chvíľku mi trvalo, kým som sa vrátila k môjmu/nášmu blogu, ale som späť :) Určite sa tu budeme vídať pravidelnejšie.
Pripravujem si pár noviniek aj sem na blog, tak veľmi dúfam, že sa Vám budú páčiť a nájdete si tu to svoje "čítaníčko" :)  

K úvodu asi toľko...

Leto sa nám už pomaličky končí, hoci čo sa počasia týka, tak je "fuč" už pár dní...
Ako ste ho prežili Vy? 
Ja maximálne pracovne, ale nevadí. Teraz sa blíži predĺžený víkend a hoci nám kvôli počasiu a aj (ne)zdraviu  naša plánovaná mini dovolenka na Slovensku asi nevyjde, plánujem si tak trochu wellness-u  a relax užiť pohodlne doma :)

Cítim, že potrebujem na aspoň dva dni vypnúť telefón, notebook, zobrať si knižku, vyložiť nohy a nemyslieť na nič...

Veľmi sa na to teším a čoskoro sa Vám ohlásim s ďalším príspevkom :)

bozkávam..

Vaša Baška 


3 komentárov:

Hore nohami - Dolu hlavou povedal(a)...

Rozhodne skvelý nápad vypnúť všetky prostriedky, ktoré ťa spájajú so svetom a začítať sa do dobrej knižky! Presne to som si dopriala pred pár týždňami a bolo to skvelé, kiež by to tak mohol človek robiť častejšie, že áno?! Ja som sa toto leto na riadnu dovolenku ani nedostala, no priebežne som chodila na chatu či festivaly, takže trocha tej zábavy bolo. Ale nie veľa, lebo kvôli daždivému počasiu, ktoré sme tu na východe mali snáď celé leto, sa nedalo poriadne ani päty z domu vystrčiť.. :-(

Katka (My Cosmetic Tests BLOG) povedal(a)...

Vitaj späť! :-) Ja som si cez leto chcela oddýchnuť, ale nejako sa mi to úplne nepodarilo (ani psychicky) - behali sme po bankách, riešili byt a úver... ale tak snáď to bude stáť za to :-) A milá Baška, dovolila som sa nominovať ťa do TAG-u http://mycosmetictests.blogspot.sk/2014/09/liebster-award-tag.html :-)

Unknown povedal(a)...

dievcata, nejde mi odpovedat priamo na komentar, tak to vyriesim takto, dufam, ze neva :)
@Zuzka Zuu : leto bolo naozaj všelijaké, u nás sa striedali neznesiteľné horúčavy - čo by mi nevadilo, keby ležím pri vode, ale v práci (aj keď ju milujem!) to bolo občas riadne na zabitie...tak som v podstate vždy privítala, aj keď iní nadávali - dážď a ochladenie :) ten posledný víkend sme naozaj resetli..ja som prevažne spala :) a musím povedať, že nech sa schvajú všetky kozmetické vychytávky - spánok je najlepší na kruhy pod očami :D taká pekná som si už dlho nepripadala :D haha :D Zuzka, trošku v dobrom závidím festivaly :) dávnejšie som ich navštevovala pravidelne (topfest, hodokvas ešte keď býval v PK, aj do Piešťan sme šli (Placebo som videla naživo - najlepší zážitok!!! :) ) teraz už mi na to nevyjde čas ale určite si ešte nejaký doprajem, budúci rok som si sľúbila, tak snáď sa podarí a možno sa aj na nejakom stretneme :) :) prajem pekné dni!

@ Katka :) ešte takto dodatočne a možno neosobne - gratulujem k oficiálnej zmene statusu na šťastne vydatú pani :) dúfam, že s bývaním to všetko dobre dopadne :) budem držať palce! lebo verím, že to nie je sranda s našimi bankami a úradmi :/ a ďakujem za nomináciu do môjho prvého TAG-u! idem to hneď pozrieť :) aj tebe prajem pekné dni :)

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))