pondelok 26. augusta 2013

Pekný dník dievčatá :)

Víkend ubehol, že ani neviem, že bol... Ale nevadí, o pár dní je tu ďalší ..  A ešte je tento týždeň aj sviatok, takže žiaden stres :)


Viete čo ma napadlo? Nepotykáme si? :) Ja viem, že možno to vyznie čudne , haha, ale cítim sa dosť staro, keď mi vykáte v komentároch :) Samozrejme, je to na Vás, to som len mala taký návrh... :)


Viac menej si za to môžem sama :D Lebo v každom prípade, sa patrí predstaviť sa :)
Už som tu asi jeden deň mala zverejnený príspevok "o mne" ale dala som ho preč..Necítila som sa na to..Ale premýšľala som včera a myslím, že bude fér, ak budete vedieť kto je za BioBeauty :)


Takže, som Barbora, priatelia ma volajú najčastejšie  Baška.

 Mám  26 rokov a som úplne typický Blíženec...

 BioBeauty je moje dielko, zrealizovaný sen :)

A baví ma, najmä vďaka skvelej spätnej väzbe, pozitívnym mailikom od Vás, záujmom o našu kozmetiku..záujmom o spoluprácu z Vašej strany ..a tak celkovo...

Začalo to ako niečo navyše - popri starej práci.  Spravili sme si eshop ale po pár týždňoch som dala výpoveď a momentálne (keď teda neriešim univerzitné povinnosti) tak sa venujem BioBeauty.

Bude to o pár mesiacov (v novembri) náš prvý rok, a zatiaľ sa veľmi teším akým smerom to ide :)

 Milujem náš obchodík, mám rada našu kozmetiku (mám pár srdcoviek -  ale krotím sa a naozaj nemám doma 10 krémov :D ), milujem komunikáciu s ľuďmi, so zákazníkmi, teším sa ak sú spokojní, hľadám riešenie ak niečo nie je OK, občas sa mi stane, že ku mne do obchodu len prídu "pokecať si" a spríjemnime si tak deň navzájom :)
Mám pocit, že som sa našla v tom, čo ma baví a želám to každej z Vás - nájsť niečo čo chcete v živote robiť a pokúsiť sa ísť si za tým, skôr či neskôr sa to podarí , verte mi  :)

Prajem Vám úspešný týždeň :)

Baška :-)

PS.:
Ďakujem za krásnu účasť v GA :) teším sa, že bude z koho žrebovať :))




 

9 komentárov:

Lizzy povedal(a)...

Super príspevok :) Je super že ťa tá práca tak baví,niečo také by bavilo aj mňa,teda aspoň si myslím :) Inak ja ani neviem či som tykala alebo vykala :D

Anonymný povedal(a)...

Držím palce, nech sa ti darí aj naďalej:-))

Barbora povedal(a)...

Ja som za tykanie, mám 23, čiže medzi nami zas nie tak veľký vekový rozdiel :) No a tíško závidím e-shop s prírodnou kozmetikou, ja by som taký tiež rada mala, ideálne aj s vlastnou značkou :D To by som sa ale konečne musela aj dostať k výrobe prírodnej kozmetiky (okrem toho, že ju vášnivo nakupujem a skúšam :) )
Dúfam, že sa mi niekedy podarí zavítať do tvojho kamenného obchodu :)

Unknown povedal(a)...

ďakujem :) treba skúsiť :)))

Unknown povedal(a)...

ďakujem krásne :)

Unknown povedal(a)...

Barborka, budem rada ak sa ti podarí :) Nad výrobou som rozmýšľala aj ja, ale úprimne - neviem ako by to dopadlo :) Ak niečo vyskúšaš vyrobiť a podarí sa, určite daj vedieť :)

Dada povedal(a)...

Ja som Dada, teší ma, Baši! :D A tiež som typický blíženec! :D

Unknown povedal(a)...

Aj mna tesi ;)

Ela z aboutcosmetics.eu povedal(a)...

Mňa ani nenapadlo v komentároch vykať, hoci v mailovej komunikácii sme si vykali:))Vôbec som nad tým nejako nerozmýšľala...o tom plnení snov(robení vysnívaných vecí) máš úplnú pravdu, každý sen sa dá splniť, keď človek naozaj, ale naozaj chce!

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))