utorok 13. augusta 2013

Inšpirácia pre Vás

Ahojte, tak je tu pokračovanie "blogu týždňa" :)

Za posledný týždeň mi učaroval blog, z ktorého je veľmi cítiť láska, pokoj, relax, umenie a celkovo pôsobí veľmi inšpirujúco. 
Odporúčam si spraviť čajík, alebo kávu, pohodlne sa uvelebiť do kresla a nechať si aspoň hodinku na prezeranie.... Ja si prezerám tieto vecičky a inšpirácie už niekoľko dní, vždy keď mám čas a stále nemám dosť :)

Má krásny názov - JasmínArt a nájdete ho TU.

Predstavím Vám najprv autorku :) Volá sa Jarka a tvorí nádherné vecičky. Prevažne bábiky, anjelikov, rôzne dekorácie.  
Ako Jarka o sebe na blogu píše - miluje blšie trhy, krásne vecičky, malé obchodíky so štipkou starej nostalgie... A je to vidieť..

Musím za seba povedať, že mne učaroval jej svet. Tiež mám rada tvorivosť, nápad, starožitnosti, a ona tvorí tak krásne veci, že prezeraním jej stránky a  blogu som sa pár krát pristihla, že sa rozprávam sama so sebou a komentujem aké je všetko krásne :)))

Vecičky, ktoré vyrába sa dajú aj kúpiť. Čiže ak hľadáte krásnu dekoráciu, prítulný a originálny darček, určite navštívte jej stránky :) 

Veľmi sa mi páči bábika, ktorá sa volá ako ja :) Barborka. 
Nájdete ju tu -


Krásne sú aj Anjelky, ako ich Jarka nazýva - Bábiky anjelky - 
napríklad 


Ďalšie bábiky a bábiky anjelky  nájdete po kliknutí tu:


Mne sa najviac páčili práve tieto, ale určite si aj Vy nájdete tie svoje "NAJ"..

Všetky jej vecičky, ktoré má na predaj nájdete TU.   




Okrem bábik, ktoré sú jej milované, Jarka tvorí aj iné krásne vecičky.
Napríklad dáva druhú šancu starému nábytku, doplnkom, a zariaďuje si tak svoj domov. 
U nej na blogu nájdete kopec inšpirácií, množstvo fotiek z jej krásnej terasy, kuchyne a domčeku, všetko je tak krásne, že máte pocit, že si prezeráte katalóg alebo časopis o tom, ako sa býva vo francúzskom Provence :) 

Inšpirujte sa:
- čriepky z kuchyne :) - je dokonalá!
- a ďalšie inšpirácie -
- iné -
- krásne vecičky

 fantázií sa medze nekladú, inšpirujte sa :)

Ja už som sa a mám v pláne vytvoriť také biele košíčky k sebe do predajne. 
Tak Vám potom odfotím ako sa mi to podarilo a skúsim nafotiť aj foto-postup :) Snáď sa mi podarí už čoskoro :)


Ďakujem Jarke, že som o nej mohla napísať, o jej inšpiratívnom tvorení a prajem jej veľa radosti :)

Jarku, alias Jasmínu nájdete aj tu:
www.sashe.sk
www.handart.sk
www.mimibazar.sk

Ako sa Vám páčil tento blog? Poznáte podobné? Už ste skúsili niekedy niečo podobné doma vytvoriť? Alebo oživiť starý kus nábytku? Ako to dopadlo?

Prajem Vám príjemné čítanie a krásny deň :)

Vaša B.


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))