streda 28. augusta 2013

Blog týždňa - trošku inak :)

Ahojte :)


Ako som sľúbila, dnešný príspevok bude o blogoch, ktoré ma inšpirovali k tomu si založiť tento môj :)

Všetko sú to slovenské blogy, priznám sa, že zahraničné si občas pozriem, ale až teraz, na začiatku som tomu moc nevenovala pozornosť....

Ako iste viete, spolupracujeme s blogerkami - teda aj s Vami niektorými - čo sa testovania našich výrobkov týka. Je to veľmi milá spolupráca, aspoň teda pre mňa.  Dúfam, že aj Vy ste spokojné :) A ak niečo nie je OK, prosím kedykoľvek mi dajte vedieť. Chcem aby ste z toho mali radosť ako ja :)

Začalo sa to našou FB stránkou - pre tie, ktoré ju ešte nezaregistrovali  - nájdete ju tuto https://www.facebook.com/BioBeauty.sk

Dostali sme sa prostredníctvom nej trošku do pozornosti. 

Jedného dňa mi prišiel mailik od jednej kočky, že je blogerka a rada by s nami začala spoluprácu.  Priznám sa ostala som trošku zaskočená....  Nevedela som, čo môžem očakávať.  To ako jej pošlem pár vecí a ona o nich napíše? A bude to objektívne? Nebude písať v superlatívoch len aby dostala ďalšie výrobky ? Bude to mať zmysel? Ako naozaj mi vírili rôzne myšlienky hlavou...
Naozaj som nemala prehľad. Tak som zapla notebook, pozrela som si jej blog a postupne mnohé ďalšie...A na moje veľmi milé prekvapenie - recenzie na produkty  boli na mnohých blogoch.  Niektoré sa venovali len kozmetike, niektoré hocičomu inému :) A tak som čítala a klikala a zasa čítala....

Zapáčil sa mi tento nápad. 

Poslala som jej teda pár produktov na testovanie. Spolupráca to bola veľmi milá.  A ja som sa nevedela dočkať ako dopadnú naše výrobky v teste. 
A dopadli myslím dobre :)) 

Je to  Linda Casper - jej blog nájdete TU  - http://lillianasworld.blogspot.sk/

Poznáte ju? Ja už áno :) 


Po nejakom čase - asi aj vďaka nej sa mi začali ozývať ďalšie baby s otázkou, či s nami môžu spolupracovať. 

Spomeniem dve, ktoré boli medzi prvými  Danka a Lenka... :)

Pozrela som si ich blogy, po tom ako ma kontaktovali a veľmi sa mi páčilo akým štýlom píšu, ako si dávajú záležať na fotkách,  a hlavne komunikácia s nimi bola vždy veľmi, veľmi príjemná :)

 Díky baby, vždy ste ma potešili keď ste písali :))


Danka má blog zameraný najmä na recenzie kozmetiky, ktoré si veľmi rada čítam  - everythingaboutcosmetics   
a  
Lenka  - jej blog ma tiež veľmi baví :) je plný inšpirácií, recenzií a pozitívnej nálady :)


Inak - u Danky prebieha GA, kde môžete vyhrať produkty od BioBeauty, takže ak ste sa nejakou náhodou ešte nezapojili, tak páči sa tu je link na jej voňavú  GA :)


Určite ste si všimli našu akciu - že posielame vzorky zdarma za registráciu na našom eshope.  

Pár krát mi len tak prišiel link na FB alebo na mail s recenziou na naše vzorky :) 
Bolo to veľmi milé. A ďakujem dievčatám :) 
S niektorými sme sa dohodli aj na ďalšej spolupráci...

Tu sú odkazy na ich blogy, na ktoré si vždy rada kliknem a niečo si prečítam :)

MimsLady  - veľmi milý blog, krásne outfity, zaujímavé recenzie, tipy..a inak kočky pozor - tiež u nej prebieha ešte  GA :)

Nikkie - pracujúca študentka, strašne milá :) blog má zameraný na pekné veci - módu, kozmetiku, šperky, 

Dawnie - úúúžasné mňamky, ktoré varí/pečie a tiež nájdete u nej kopec recenzii a krásnych tipov..spojila svoje najväčšie vášne do jedného milého blogu :) 


Takže toto sú  blogy, ktoré mi nasadili chrobáka do hlavy, vďaka ktorým som svet blogu objavila a zapáčil sa mi natoľko, že vzniklo BioBeautysk :) 

A som rada, že som sa do toho pustila :) 

Verím, že Vám stále budem môcť prinášať príspevky, ktoré Vás potešia, poradia Vám, zlepšia náladu, alebo aspoň pri nich zabijete čas keď sa budete nudiť :) :)

No a odkedy vznikol blog, tak ste ma oslovili viaceré - čomu sa opäť nesmierne teším a spolupráca začína už postupne naberať reálnu podobu  :)  O týchto blogoch zasa nabudúce....... :)



 Baby, inak nové heslo znie :  


zdroj 


Krásny deň Vám prajem , a nenechajte si ho pokaziť nejakým trápnym dažďom :)

 Pozdravujem :)

 Baška






9 komentárov:

Lizzy povedal(a)...

Takmer všetky dievčatá poznám a všimla som si spolupráce,recezie na výrobky bio beauty si čítam veľmi rada,pretože ma táto kozmetika veľmi zaujala a ako vidím,tak nie len mňa :) Určite ak náhodou niekedy pôjdem do Pezinku,nevynechám návštevu vášho obchodíku,v ktorom to musí byť omnoho lepšie ako na eshope,vidieť to na vlastné oči a tak :)) Určite to tam máte krásne

Suzzie povedal(a)...

Všetky blogy sledujem a musím povedať,že sú aj všetky úžasné ;)

MimsLady povedal(a)...

Jeeeeej ďakujem za milé slová Baška, i za propagandu :D
Dnes mi došli vzorky, teším sa, sú úžasné ! :)

Unknown povedal(a)...

Jéj tak toto bol milý článok, a tiež ako Mims ďakujem za propagáciu :D som zvedavá na budúce aké blogy predstavíš, rada si ich pozriem ak ich už náhodou nepoznám :)

Nikkie povedal(a)...

waaaaw, tak to som teda nečakala, že aj ja sa nájdem v tomto článku :) Veľmi pekne ti ďakujem, keďže ty si mi tiež týmto rozradostnila deň. Sme si kvit :) A taktiež veľmi pekná charakteristika mňa a môjho blogu :D Usmievam sa od ucha k uchu :)

Nikkie

Ela z aboutcosmetics.eu povedal(a)...

niekedy sú takéto náhody skvelé...prajem ešte veľa úspechov v blogovaní a hlavne chuť do písania:)

Unknown povedal(a)...

ďakujem dievčatá za milé slová :)

Hore nohami - Dolu hlavou povedal(a)...

Pekný článok, Lindin blog mám veľmi rada, rovnako ako aj ostatné dievčatá. Úplne chápem tvoje obavy zo začiatku spolupráce, predsalen človek nevie čo môže očakávať, hlavne preto, že dnes sa nájdu aj dievčatá, ktoré blogujú len za účelom získať niečo zdarma. Také blogy nielen že nemajú zmysel, ale často aj (ne)úmyselne škodia nám čitateľkám. Ak totiž zvažujem kúpu niečoho drahšieho, hľadám si vopred recenzie, avšak niektoré blogerky, presne ako hovoríš, píšu len v superlatívoch, aby si zaistili ďalšiu várku produktov zdarma. A na to zvyčajne doplatia práve čitatelia a teda potencionálni zákazníci.

Ak mám hovoriť za seba, tak pristupujem len na spolupráce, ktoré ma naozaj zaujmú a o ktorých si myslím, že by mohli zaujímať aj moje čitateľky. Už som odmietla niekoľko spoluprác, keďže sa buď netýkali témy môjho blogu, alebo som s danou značkou nemala dobré skúsenosti. Nepáčilo sa mi napr. že istá česká blogerka vzala spoluprácu s firmou, ktorá sa venuje predaju boxíkov pre zvieratá (princíp ako Ladybox/Senzabox, ale veci sú pre zvieratká). Jej blog je o kozmetike a móde a odrazu tam prezentuje vec pre psov a mačky? Prišlo mi to trošku mimo a neurobilo to na mňa dobrý dojem, hoci aj ja chovám psíky a milujem zvieratá, ale proste keď sa raz venujem výlučne kozmetike, tak prečo písať o niečom, čo je určené psom, že ano?! To je presne ten typ dievčat, že vezmú všetko ak je to zdarma. Dúfam, že taká nikdy nebudem. :)

PS: Už sa teším až spotrebujem moje telové mlieko a začnem používať to telové maslo od Mineral Beauty System, ktoré som u vás na FB pred niekoľkými týždňami vyhrala. Mimochodom vonia nádherne, až by som ho spapala. Po dlhodobejšom používaní samozrejme pošlem linky na recenzie aj na ostatné produkty, ktoré som vyhrala. :)

S pozdravom Zuzana Stanko | Sue and colours

Unknown povedal(a)...

Zuzka ďakujem :) Máš úplnú pravdu..Naozaj som mala strach zo začiatku zo spoluprác..ale neľutujem, že som ho prekonala, teda ak sa to tak dá nazvať :D
Zatiaľ som mala to šťastie, že som natrafila na úžasné baby, a som nadšená z každej spolupráce...Verím, že spokojnosť je aj na druhej strane :) Keď nie - baby dajte mi vedieť - na rovinu :D

Veľmi ma teší Váš záujem, veľakrát len tak klikám a pozerám niečo na nete, na blogoch a nájdem recenziu na naše vzorky, a pritom som ani nevedela, že som ich poslala za registráciu blogerke :)

Je to veľmi príjemné :) A posúva ma to vpred :)

Zuzka a na tvoju recenziu sa osobne veľmi teším :)

Krásny večer ešte prajem. B.

Zverejnenie komentára

Ďakujem za prečítanie príspevku, za všetky komentáre, postrehy, nápady, inšpirácie :) Váš komentár pribudne ihneď po prečítaní, aby sa nestalo, že mi nejaký ujde :))